1 dag kvar

Nu är det bara en dag kvar, kan ni förstå det?! I morgon fyller jag hela 18 år! Det är helt sjukt hur mycket jag längtar! Det är 64 person som kommer att fira mig, 44 st är släkten och 20 personer är mina närmsta vänner!
Jag känner en lycka inom mig det ska bli så kul att äntligen få fylla 18. Jag vet inte om det är för att jag ska fylla 18 eller om det är för att jag kommer få träffa hela släkten igen jag är så glad! Jag vet iaf att det kommer bli grymt kul, poolhuset kommer vara öppet så vill man bada och  ha kul så är det bara att göra det! Det kommer bjudas på middag och massor av fika plus massa god dricka! Ikväll när maten och allt är klart kommer det kännas ännu bättre.

Jag längtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0