<3

Hjärtat jag vill inget hellre än att ha dig här, kunna pussa och krama dig när jag vill!
Känna din värme höra gulliga ord från dig! Du ger mig rysningar så fort jag tänker på dig!
Du är allt jag vill ha! Det är bara dig jag vill ha! Gubben va inte orolig, för du behöver inte det!
Jag är din nu, din föralltid, eller så länge du håller ut med mig!
Vi bråkar ibland, men vilka gör inte det? Det tillhör kärleken, även fast det gör ont så att det svider och att det är jobbigt för oss båda, så är det något som tillhör. Det är många mil mellan oss, men jag tror på oss jag vill att det ska vara vi!

Jag längtar tills du kommer hit, så jag bara kan viska i ditt öra hur mycket jag tycker om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0