Duktig

Idag är jag verkligen stolt över mig själv.. Gick upp imorse fast jag verkligen inte orkade, hade planer på att sjukanmäla mig.. Men pappa körde mig till skolan så det var lugnt.. Kommer till skolan har en lektion sen slutade vi? Så jag tänkte vafan är det här, men man ska ju inte klaga att man slutar redan klockan 11! Så jag och mina brudar drog och käka lite mat på grillen.. Sen gick jag och Fanny faktiskt och köpte gymkort, fråga mig inte varför för jag är verkligen lat... Men vadå det är sommar snart och jag måste ha snygg kropp tills dess?! Så snart ska vi iväg och gymma, hon skulle hem och fixa lite saker och så först! Så det blir as najs skulle jag tro!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0