Min dag

Som dom flesta av mina kära vänner redan vet så var det första dagen i skolan idag, efter ett långt och härligt jullov. Jag var inte alls taggad på att börja skolan igen. Men dagen gick rätt fort och jag hade ju planerat att komma hem vid halv 6. Men var hemma redan vid fyra så det var jätte skönt. Hann till och med springa förbi stan en snabbis och handla med mig lite behövade saker hem. Som smink och lite sköna tröjor. Sånt man alltid behöver. Eftersom jag sov så jävla dåligt inatt så väntar jag på att min kära pappa ska komma hem med chips,godis och cola till mig, sedan blir det film! Kommer säkert somna till den och vakna mitt inatten skit pigg, men blir det så, så får det bli så. Orkar faktiskt inte bry mig om jag vaknar mitt inatten, jag kan ju knappt håll ögonen öppna längre..

Hoppas ni har haft en toppen dag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0