sjuk..

Hej sötnosar!
Hoppas allt är bra med er!
Jag vet att min uppdatering inte har varit den bästa, men jag är fortfarande sjuk och blir bara mer och mer sjuk..
Jag var ju hos doktorn igår och fick massa medicin får hoppas den hjälper.. Fick väldigt ont i magen idag också, så har inte kunnat äta något, magsjuk kanske? - Hoppas verkligen inte det! Hatar att vara magsjuk och har verkligen ingen tid till att vara magsjuk egentligen inte sjuk heller men men sånna smällar man får ta ibland.. När man aldrig är hemma tills man blir frisk.. Men jag är en sån person att jag måste göra någonting hela tiden, annars blir jag verkligen uttråkad och arg?! 

Får se om jag går till skolan imorgon, jag vill verkligen gå, men mår jag såhär så är det kört!
Men jag var faktiskt i skolan idag och redovisade sen var det meningen att jag skulle hem men jag somnade faktiskt i skolan men kom hem tillslut och har bara varit hemma hela dagen vilket är väldigt skönt när man mår såhär, men väldigt tråkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0