Världens bästa föräldrar!

Som alla vet så fyller jag 18 i morgon, är ett jävla tjat om det här i min blogg men iaf, planerna var iaf att jag skulle städa och baka hela dagen idag. Men när min mamma & pappa kom hem idag så berätta dom att det kommer en städerska hit i morgon och städar och sen att dom har varit i kontakt med ett bageri som ska baka åt oss! Hur bra är inte det? Och mamma & pappa är lediga i morgon så dom ska fixa all mat! Så jag hinner springa i stan och leta klänning + skor! Jag älskar mina föräldrar helt klart dom bästa <3

Kommentarer
Postat av: Else-Linn

Vad söt du är tjejen :) Älskar ditt hår :)

2010-01-14 @ 21:12:06
URL: http://elselinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0