Sthlm

Sådär, nu mår jag lite bättre!
Gårdagen var helt galen. Först var det planerat att vi skulle gå ut här i gävle, men blev det så?
Icke sa nicke. Vi satte oss på tåget mot sthlm för att gå ut, vi var ungefär 15 pers som åkte!
När vi va framme så gick vi till någon krog som hette grodan?! (tror jag) Det var helt okej, vi dansade tills fötterna dog kan jag lova! Vi drog där ifrån vid 1 tiden, alla va så jävla hungriga så de blev donken, sen upptäckte vi att vi hade missat sista tåget så då vare bara att ringa pappa och be han hämta mig, han blev inte glad, och eftersom jag skulle vara barnvakt nu på morgonen så var jag tvungen att sova hemma. Men han kom, jag somnade direkt i bilen, skit skönt!

Idag kan jag lova att mina fötter och ben inte alls mår bra.
Blir nog en lugn kväll för min del idag!


Kommentarer
Postat av: elin

svar: allt bra här själv dÅ?:)<3

2010-03-27 @ 16:27:49
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: Isabelle

ditt hår är så himla snyggt! löshår eller äkta? :)

2010-04-07 @ 20:08:52
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0