11 januari

Ångest inför skolan, jag orkar verkligen inte gå till skolan efter en underbar helg. Jag vaknade av att klockan självklart ringde, men jag kunde verkligen inte komma på vad det var som lät. Tillslut fattade jag och det var bara att hoppa in i duschen, och nu sitter jag här och informerar er om vad jag nyss gjorde, hur sjukt låter inte det egentligen? Varför skulle ni bryr er egentligen? Eh skitsamma, finns säkert någon lite unge där ut som det intresserar!  Idag blir det skolan, har en lång skoldag men bara en lektion! JIPPIE!
Sen efterskolan ska min käraste fanny följa med mig och kolla efter något fint jag kan ha på mig på fredag!
För vad händer på fredag? JAG BLIR 18 FUCKING JÄVLA ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0