Ciolina

Nu tänkte faktiskt jag börja blogg. Har aldrig haft en blogg förut så vet inte så mycket om det.
Så vi får se om jag har något roligt att skriva om, det ni kommer få läsa om, om jag skriver är mitt liv som 17 år.

Jag och pappa ska snart åka och köpa en ny klocka och en ny jacka till mig. Behövs verkligen efter som det är 15 minus grader ut och jag har ingen vinterjacka. Tur att jag har kollat på en väldigt länge, men har varit väldigt osäker på om jag vill ha den. Men nu har jag verkligen bestämmt mig, den ska bli min! Om den finns kvar. Håller tummarna på det. Den är ju så sjukt snygg.. Vill verkligen ha den. . Har jag oturen med mig så får jag leta upp en annan jacka att köpa..

Nu ropar pappi på mig, han är så seg.. Jag har varit klar i en timme, nu är han klar! Blir tokig!
Men nu är det iaf dags..

Ha det så jäkla bra så skriver jag nog igen när jag kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0