..

Ibland saknar jag dig, fast jag känner ju inte dig? Jag har en ny mamma nu. Men jag skulle så gärna vilja veta lite om dig. Hur du ser ut? Vad du gör? Varför du gjorde som du gjorde? Varför jag gjorde som jag gjorde? Du måste ju ha gjort något mot mig som gjorde så.  Jag är glad att jag har haft sån tur så att jag knappt har hunnit tänka på dig. Men just nu så tänker jag på dig. Jag fyller 18 år i morgon och jag hade önskat att du va där och fira mig. Men det kommer jag aldrig få uppleva. Jag var 5 år när jag valde att inte ha något med dig att göra. Jag grät när jag skulle till dig. Jag vet inte varför jag gjorde det. Jag tyckte helt enkelt inte att du var någon för mig. Men nu undrar jag om jag ångrar mig? Vill jag ha kontakt med dig? Det är min fråga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0