jobbig natt..

När alla tjejer hade kommit till mig gick vi och handla mat på kolgrillen och sedan hem till mig för att äta..
Det va riktigt mysigt vi snacka massa skit osv.. Sen började vi fixa oss och drack en hel del!
Det var riktigt kul, runt halv elva gick vi ut och träffade grabbarna dom drog med oss till någon jävla krog aldrig varit där förr, men det var faktiskt riktigt jävla kul där.. Vid 3 tiden gick vi och käka som vanligt när man är ute och festar.. När vi skulle ta oss hem insåg jag fort att jag hade missat min sista buss och det tar 45 min för mig och komma hem och jag hade 13 cm klackar. Det ville jag inte riktigt gå hem i eftersom det är jävligt mycket snö här och mina fötter hade jävligt ont efter all dans kvällen bjudit på..  Så jag ringde min kära pappa som låg och sov, han blev inte så glad.. Men snäll som han är så kom han och hämtade mig och då var klockan nästan halv 5...

Så såg min kväll ut! Det var faktiskt riktigt jävla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0