Lördag.

Först och främst vill jag börja med att tacka mina sötnosar för en underbar kväll igår!
Det börja med att tjejerna rullade in hemma hos mig, hur mysigt som helst!
Vi lagade väldigt god mat och snackade massa skit. Hur skönt som helst på en fredag att bara ta det lugnt..
Sen fick vi för oss att gå ner i poolhuset för att starta bastun, sen gick vi ut och rullade oss i snön och sen sprang vi in i bastun, skoja inte vad kallt det var! Men det var hur roligt som helst! Kvällen slutade runt 2 då alla åkte hem och jag startade en film  eftersom jag inte alls var trött, jag kollade på my sisters keeper. Den var så grymt bra, grät typ hela filmen, rekomenderar den filmen starkt!

Idag så kommer det bli en toppen dag, ska på fest med mina underbara sötnosar igen. Det är nämligen så att gustav fyller 19, GRATTIS TILL HONOM. Vi har köpt en skit bra present till honom så hoppas han blir glad. Kan tyvärr inte skriva vad vi har köpt, för han kan ju kika in här, vem vet! Men i morgon kan jag berätta!


Jag har lite ångest över vad jag ska ha på mig, allt är fixat förutom kläderna. Kanske ska springa ner lite snabbt på stan och shoppa något nytt? - Skulle inte alls sitta fel, men vet verkligen inte om jag hinner! Vi får helt enkelt se. Kan ju alltid kolla runt i garderoben efter något fint, men det är så stökigt i min garderob så hittar iaf inget..
Aja det löser sig alltid.. Jag längtar grymt mycket till kvällen att bara få komma in i dimman, dansa tills fötterna svider gå ner sent på stan för att käka, komma hem ännu senare för att bara lägga sig i sängen och somna in i en skön sömn! Så jävla härligt! Men det som är minder härligt är dagen efter, men det löser sig!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen osv!
Vi hörs senare om jag uppdaterar annars  hörs vi i morgon.

Tonight's the night we're gonna make it happen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0