TACK FÖR EN UNDERBAR DAG!

Min dag igår var hur bra som helst! Vet inte hur många gånger jag kan säga tack, ååh det var helt perfekt igår! Och så roligt att så många kunde komma! Det blev jätte god mat och massa god dricka, kanske blev lite för mycket av det goda? ;) Men sånt som händer ibland! Vill ni veta vad jag har fått?

Av familjen :
En hund (chihuahua) + lite små saker till den.
Systemkamera
Smink
Kläder
Presentkort
Smycken
Farmor & Farfar
5000 kr på elgiganten
Mormor & Morfar
Pengar (6000)
Sen fick jag en väska,ipod och massa annat! Vet inte vad jag fick av vilka det blev så mycket, men jag gillar de!


Kommentarer
Postat av: JULIA - i am happpyjjeans

ÅÅHH ! en hund? gud vad jag blir avundsjuk! och en systemkamera! lyckost :D



hur är det nu dagen efter då? :D

2010-01-16 @ 15:54:24
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: Stina

Kan man få se bilder på hunden?

2010-01-16 @ 16:22:05
URL: http://stinabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0