you the fucking best.

Idag har det varit en toppen dag! Mitt humör är hur bra som helst!
Fråga mig inte varför, kanske för att jag fyller år om 4 dagar?
Jag kan inte riktigt förstå att jag ska fyller 18, tiden går så jävla fort, jag minns dagen jag fyllde 17 som om det vore igår!
Men skitsamma. Min dag har iaf varit grym, hade någon jävla konstig dag i skolan idag, slutade redan klockan 2. Men det var för kallt för att gå på stan så jag åkte hem och kollade på film och bara låg i sängen underbart skönt! Har laddat ner lite filmer nu så ska snart lägga mig i sängen igen och kolla på film, det blir en riktigt filmkväll för mig ikväll. Sen är det ju ph på tv klockan 22.00 det får man ju inte missa!

hejdå.

 



Baby you my everything you all i ever wanted.
We can do it real big.
Bigger then you ever done it.
You be up on everything.
Other hoes ain't never on it.
I want this forever, i swear i can spend whatever on it.

Cause she hold me down everytime i hit her up.
When i get right i promise that we gon live it up.
She make me beg for it till she give it up.
And I say the same thing every single time.

I say you the fucking best.
You the fucking best.
You the fucking best.
You the fucking best.
You the best i ever had.
Best I ever had.
Best I ever had.
Best I ever had.
I say you the fucking.



Kommentarer
Postat av: jennifer

tog bara dom tio första denna gången :/ bättre lyckat nästa gång. du har jättefin design :)

2010-01-12 @ 15:07:45
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0