25 sanningar om mig!


Ha så kul och läs! :D
  1. Jag har aldrig haft samma mobil mer än ett halv år!
  2. Jag har svårt att lite på killar
  3. Börjar lätt att gråta till filmer
  4. Jag hade falskt lägg innan jag var 18 år
  5. Älskar skor & kläder
  6. Har spelat basket i 7 år
  7. Jag har aldrig fått IG på ett prov.
  8. Har bara haft ett förhållande.
  9. Jag gillar inte min näsa. 
  10. Jag är kräsen när det gäller mat
  11. Jag har haft panikångest
  12. Jag klarar inte av att se min säng obäddad.
  13. Jag har clown-skräck
  14. Jag kan kolla på en film om och om igen.
  15. Jag är beroende av tvn.
  16. Jag blir lätt uttråkad
  17. Om jag hittar en ny låt som jag tycker är bra, lyssnar jag på den om och om igen.
  18. Jag har väldigt hård press på mig själv.
  19. Jag åker utomlands minst 5 gånger per år.
  20. Om någon sårar mig är jag inte nöjd förens den personen har fått dåligt samvete.
  21. Jag hatar fötter.
  22. Jag blir väldigt lätt iriterrad på folk.
  23. Jag har träffat Mickis nästan varje dag i flera år nu och vi har nästan aldrig bråkat!
  24. Jag försover mig väldigt ofta med flit.
  25. Jag har erkänt sanningar om mig som jag aldrig erkänner

Kommentarer
Postat av: Steph

hur lång e du da:P

2010-03-25 @ 21:01:24
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: Hannah<3

Tjoh! Du är riktigt vacker, man blir nästintill avis när man ser dig ;O Rätt kul att så mycket av det du sagt stämmer in på mig ^^ <3 Kmr följa din blogg med glädje! ;D <3

2010-04-06 @ 20:55:21
URL: http://hannahmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0