Älskade lillebror...

Varför ska det just hända dig? Den frågan kan jag ställa mig själv hur många gånger som helst.
Vill inte förstå att du ligger där på sjukhuset och kämpar för ditt liv. Det är en hemsk tanke och jag vill verkligen inte tänka längre, allt jag tänker på är dig! Jag vet att du är stark och att du kommer klara detta!
Du måste bara kämpa för att vakna igen. Jag vill se dig skratta igen, jag vill att du kommer in i mitt rum och stör mig som du alltid gör. Allt du gör saknar jag, jag saknar att ha dig hemma det är inte samma sak. Även fast det inte ens gått ett dygn sen du var hemma så är det så jävla tomt här hemma.
Du måste komma hem igen!

Du kommer klara detta!

I love you världens bästa lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0