Skjut mig

Jag mår så jäkla dåligt. Känns som om att jag vill somna och aldrig mer vakna just nu.
Är trött på att vara sjuk var och varannan vecka, kan dom aldrig hitta felet på mig?
Det senaste halv året har jag varit sjuk varannan vecka, vilket påverka mig väldigt mycket, min omgivning som får lyssna på mitt gnäll om hur dåligt jag mår sen påverkar det skolan väldigt mycket. Jag vet att jag har det väldigt lätt i skolan och har alltid haft.Men det senaste halv året har varit den jobbigaste perioden i mitt liv. Jag ligger efter i alla ämnen i skolan. Och jag är den som inte pluggar utan lyssnar på lektionerna och tar in det i huvudet dååååå.. Men nu betyder det att jag måste plugga.. Detta kommer gå åt skogen! Allt känns så meningslöst just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0